Subject: Ed: Perearstikeskuse ruumid
From: "Leena Albreht" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 11 Aug 2025 08:54:59 +0300

Palun registreerida

Saatja: Reet Maidre <[email-masked]>
Saatmisaeg: reede, 1. august 2025 14:19
Adressaat: Leena Albreht <[email-masked]>
Teema: Perearstikeskuse ruumid

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Oleme projekteerimas Riisipere sotsiaalmaja, mille ühes osas asuvad ka 
perearstikeskuse ja apteegi ruumid.

Kas oskate anda infot perearsti ruumide kohta. Kas on lubatud selline 
lahendus, kus ventilatsioonitorud jm on lae all nähtaval, või peaks olema 
ripplaega kaetud?

Kui see on vajalik, siis kas ripplae kõrgus võib jääda 2,3-2,4m?

Kas on mingeid tehnilisi parameetreid, mille järgi valida 
siseviimistlusmaterjale?

Parimat

Reet Maidre

Arhitekt

+37255596000

Projektibüroo OÜ